MaxiStäd J&A AB skickar fakturorna den 25 i varje månad och där hittar ni all information som behövs för att genomföra betalningen av tjänsten.
Är de anställda försäkrade?: Ja, de är försäkrade hos FORA.
Hur kan jag boka städning eller extra service ?: Om du är en ny kund kan du kontakta oss via detta formulär. Skriv oss där det står "vill du ha mer information" och lämna dina kontakt uppgifter och information om när och vilken typ av städning vill du ha. Vi kommer att kontakta dig. Om du är redan kund och vill boka en extra städning eller andra en redan bokade tjänst eller vid frågor, kontakta oss via detta formulär.
-Hur avbokar eller ändrar jag en städning? Du kan skriva oss via detta formulär eller sms:a oss för att planera en ny bokning.
-Hur länge i förväg ska en tjänst avbrytas? Om städningen är redan planerad måste du göra det med 2 veckor i förväg. Om det är pga. av sjukdom kan det avbrytas samma dag men senast kl. 06:00am.
Om vår personal inte kan utföra den upphandlade tjänsten på grund av sjukdom eller annan anledning skickar vårt företag en ersättning. Detta kommer att informeras till klienten så att klienten är informerade om ändringen och orsökerna innan vår anställd anländer till arbetsplatsen.
Om du vill avsluta våra tjänster måste du göra det en månad i förväg.